اس ام اس عاشقانه سری ششم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اس ام اس عاشقانه سری ششم
نوشته شده در پنج شنبه 8 خرداد 1393
بازدید : 4594
نویسنده : Mohammad

اس ام اس عاشقانه سری ششم

پیامک عاشقانه

اس ام اس عاشقانه سری




قانون جاذبه را سیب کشف کرد

وقتی آدم برای حوایش بهشت را هم فروخت !







از نگاهت تا دلم رنگین کمان گل می کند

با تو باید مثل باران حرف زد !







با من رفت و آمد نکن

رفتن فعل قشنگی نیست

با من فقط راه بیا …






جاده لحظه به لحظه با من می آید

گویی کنجکاو است که برای دیدار چه کسی چنین بیتابم !!!







بس کن چقدر خیره به امواج می شوی ؟

دریا که مثل چشم تو زیبا نمی شود !







نمیدانم تو را به اندازه ی نفسم دوست دارم یا نفسم را به اندازه ی تو ؟

نمیدانم چون تو را دوست دارم نفس میکشم یا نفس میکشم که تو را دوست بدارم ؟

نمیدانم زندگیم تکرار دوست داشتن توست یا تکرار دوست داشتن تو زندگیَم ؟

تنها میدانم ، بسیار میخواهم تو را …







در انتظار آغازی دیگرم

انتخاب مجدد جفت ها

تا شاید این بار نوحی بیاید و مرا برگزیند در کنار “تو” !







اگر موهایت نبود

باد را چگونه نقاشی میکردم ؟!







فرقی نمی کند چشمانِ تو باشد یا بهشت

سقوط‌ همیــــــــــــــشه دردناک است !







تنها پاهای سست میدانند

چه بار سنگینی ست وسوسه دیدن تو !







چیزی در سینه ام

به شکلی بدخیم تو را می خواهد !







آغوشم درست به اندازه خودت جا دارد

قدِ تمام مچاله شدن هایت

قدِ تمام حفاظتی که از تو آرزو دارم

و قدِ تمام احساسی که از بدرد چیزی خوردن مرا خوشحال می کند !







شاید یک روز یک نفر جوری آدم را بخواهد که

خواستنش به این راحتی ها تمام نشود !

سیلویا پلات







امروز به پایان می رسد ، از فردا برایم چیزی نگو

من نمی گویم فردا روز دیگریست

فقط می گویم تو روز دیگری هستی

تو فردایی… همانکه باید بخاطرش زنده ماند !







گویی زخم خورده ام از تیغ نگاهت

که اینگونه شعرهایم بند نمی آیند !

مرحم نباش ، رحم نکن …







تو میدانی از مرگ نمی ترسم

فقط حیف است هزار سال بخوابم و خواب تو را نبینم !



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس عاشقانه , اس ام اس دوستت دارم , پیامک , جمله عاشقانه , عاشقانه , پیام عاشقانه , اس ام اس عاشقانه سری جدید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
هلیا در تاریخ : 1393/5/3/5 - - گفته است :
گفتند: گرسنگی نکشیدی

عاشقی یادت بره ..!

روزه گرفتم تا فراموشت کنم .

اما شدی...

دعای افطار و حاجت سحرم !!


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: